top of page

Как да купя?

ИЗБОР НА ПРОДУКТ

За да имате достъп до закупуването на продукти на нашия сайт www.soleiaskin.bg, трябва заявите поръчката си като или можете да се регистрирате като потребител. Процесът по регистрация е много прост и изисква само основни лични данни, валиден имейл адрес, телефонен номер и адрес, който можете да използвате за доставка на продуктите.

В горната част на всяка страница има меню с всички категории и продукти. Ако кликнете върху някоя от тези категории, ще се отвори страница с продукти отговарящи на тази категория. 

След като изберете продуктовата категория, която ви интересува, можете да получите допълнителна информация за продукт, като кликнете върху изображението му или върху името на продукта.

Ако не знаете каква категория принадлежи на продукта, който ви интересува, можете да използвате полето за търсене, разположено в горната част на всяка страница в средата. В това поле можете да въведете търговска марка или име на продукт и т.н. След като разгледате продукта, който искате да закупите, ще забележите бутон "Добави в кошницата". Ако кликнете върху този бутон, ще бъдете информирани, че избраният продукт е добавен към вашата количка.

Това ще бъде сигнализирано както от натискания бутон, така и от моя "Моят профил", който ще добави продукта към списъка.

Можете да добавите един и същ продукт в кошницата си ако тази опция е налична.

СЪДЪРЖАНИЕ НА КОШНИЦАТА

По всяко време можете да видите всички продукти, които имате в профила си и искате да ги купите. С едно кликване върху иконата на кошницата от дясната страна на страницата на сайта можете да отворите страницата, където се показват всички продукти, готови за поръчка. Също така можете лесно да изтриете продуктите от вашата кошница или да увеличите броя на продуктите, които искате.

КАК ДА ПОРЪЧАТЕ ПРОДУКТИТЕ

След като сте направили всичките си покупки, трябва само да кликнете върху страницата "Количка" и всички продукти, които сте включили в пазарската си кошница, ще се появят. Ще трябва да попълните данните за доставка или да влезете с данните в профила си или да се регистрирате. Завършването на регистрационния формуляр е само веднъж и в бъдеще е достатъчно просто да влезете в профила си.

Предимството да имате профил в сайта е, че лесно можете да проследявате поръчките си, да проследявате поръчките си къде се намират, чрез транспортни бележки, да давате отзиви за продуктите и винаги можете да видите, какво се случва с любимите ви продукти. Също така можете да се възползвате от отстъпки и промоции.

ВНИМАНИЕ! За да активирате профила си, трябва да проверите вашия имейл адрес, предвиден за регистрация, и да потвърдите, че това е вашият адрес. Не забравяйте да предоставите адрес, на който имате постоянен достъп, ще получите тук всички данни, свързани с Вашата поръчка: обща цена, номер на поръчката, други данни, свързани с анулирането на продукта и т.н.

МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ

1. Плащане при доставка в брой или с карта, познат още като "Наложен платеж".

Стойността на поръчката и таксите за доставка се заплащат, когато пратката се достави от куриера. Пратки на стойност под 89.99 лв с ДДС се облагат допълнително с куриерска такса в размер на:
- 4.49 лв с ДДС до автомат на куриерска фирма Спиди

- 5,99 лв с ДДС до офис на куриерска фирма Спиди

- 6.99 лв с ДДС до офис на куриерска фирма Еконт

- 9.99 лв с ДДС до адрес чрез куриерска фирма Спиди или Еконт.

Пратки на стойност над 89,99лв с ДДС, се доставят БЕЗПЛАТНО.

2. При доставка до АПС ще можете да заплатите по два начина:

  • Чрез дебитна/кредитна карта при вземане на пратката от АПС.

  • -Чрез дебитна/кредитна карта при заявяване на поръчка онлайн.

Моля, имайте предвид, че при доставка до АПС няма да можете да се възползвате от опция „Преглед“.

Пратката изпратена до АПС се съхранява 3 дни след което се насочва към най-близкия офис.

ФИНАЛИЗИРАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

След като изпълните поръчката ще получите имейл, потвърждаващ подаването на поръчката и поставянето й в нашата система. На посочения от вас имейл адрес ще получите имейл с поръчаните от вас продукти и общата сума на плащането. След като направите поръчката си, може да бъдете потърсени от някой от нашите Онлайн Оператори, за да проверим данните за поръчките и дали всички други детайли около нея са наред. Ако е направена грешка, ще я коригираме своевременно и преди да ви изпратим поръчката. За допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас на адрес: soleiaskinbulgaria@gmail.com, като използвате формуляра на сайта или телефонния номер: +359 877332397 (в дните от Понеделник до Петък, в часовете между 10:00 - 18:00)

bottom of page