top of page

FAQ

  • Как да разбера дали козметиката, която предлагате е оригинална?"
    Всеки един корейски продукт влизащ на територия на Европейски съюз преминава през получаване на специален сертификат (CPNP), който потвърждава оригиналноста му и не позволява по никакъв начин фалшива продукция да стигне до потребителя.
  • Какъв е произходът на козметиката на сайта?
    Всички козметични продукти закупуваме само и единствено директно от техните производители или оторизирани представители на база на договорните ни отношения.
  • С какъв продукт да започна запознаването си с корейска козметика ?
    Ако изобщо нямате представа за корейска козметика вземете си това, в което корейците са най-ефикастни – това са продукти за почистване на лице (хидрофилно олио, гел, пяна, сорбет, ензимна пудра и пилинг гел) Независимо от вашия тип на кожата, почистване е най-важния етап в корейската рутина и винаги ще откриите нужния за вас продукт в нашия онлайн магазин. На второ място бих ме посъветвали да пробвате от огромного разнообразие на шийт маски за лице и за хидрогелови лепенки за зоната под очите. За начало може да експерементирати с овлажняващи маски, които перфектно разглаждат кожата, напояват я с влага и перфектно тонизират.
  • Как да направя поръчка?
    Избери желаните от теб продукти, добави ги в кошницата, като натиснеш бутона Купи. След това отиди на иконата с количка в горния десен ъгъл. Ако имаш код, въведи го в полето Код за отстъпка и натисни Приложи. Избери метода на доставката, калкулаторът на Speedy ще изчисли автоматично приблизителната такса за доставка. Избери метод на плащане. Остана само да натиснеш бутона Завърши поръчката. Очаквай след това имейл на пощата, която си въвел/а, за да си сигурен/а, че си завършил/а поръчката си.
  • Задължително ли е да имам регистрация преди да направя поръчка?
    Не. Можете да направите поръчката си като изберете ‘’Купи сега’’ и въведете данните си при финализирането на Вашата поръчка.
  • Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?"
    За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите името и размера на продукта, който сте си избрали.
  • Как да разбера дали козметиката, която предлагате е оригинална?"
    Всеки един корейски продукт влизащ на територия на Европейски съюз преминава през получаване на специален сертификат (CPNP) който потвърждава оригиналноста му и не позволява по никакъв начин фалшива продукция да стигне до потребителя.
  • Ще ми издадете ли фактура за направена поръчка?
    Остави ни коментар към поръчката си, че желаеш фактура. Всички клиенти, които желаят да получат фактура за направените покупки, трябва да имат регистрация в онлайн магазина. Нужно е да попълнят пълни и верни данни по задължителните реквизити за фактура : наименование на фирмата,адрес, Булстат/ ЕИК и идентификационен номер по ДДС. Ако лицето е физическо лице – предоставя трите си имена, ЕГН и адрес.
  • Мога ли да направя поръчка по телефона?
    При затруднения, може да се свържете с нас и с удоволствие ще ти съдействаме!
  • Какви са сроковете за доставка?
    Обикновено поръчките се обработват в рамките на 1 работен ден, след което се предават на куриер. Speedy/Еконт доставя в рамките на 1 ден на указан от теб адрес, офис или автомат. Доставките до личен адрес се извършват само в делнични дни, не се изпълняват в събота и неделя. Ако желаеш да получиш поръчката си в събота, моля избери доставка до офис или автомат.
  • С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
    Използваме куриерските услуги на фирма "Speedy" и "Econt".
  • Каква е цената на куриерската услуга?
    Цената на доставката зависи от теглото на поръчаните продукти и от дестинацията (адреса), до която трябва да бъдат изпратени. След като попълните адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можете да я видите.
  • Как да ползвам код за отстъпка?
    При завършване на поръчката си има поле КОД, в което може да въведеш данните и системата автоматично ще намали сумата от количката. Ако имаш проблеми с прилагането на кода, остави ни коментар към поръчката. Ние ще проверим валидността на кода и ще го приложим ръчно при обработка на поръчката.
  • Какво да правя, ако кодът за отстъпка не работи?
    Първо се увери, че правилно въвеждаш всичко в полето за код. Ако проблемът пак се появява, може да завършиш поръчката си и да ни оставиш коментар към нея с кода. Ние ще проверим валидността на кода и ще го приложим ръчно при обработка на поръчката. В случай, че кодът е невалиден, ще се свържем с теб, за да потвърдиш дали искаш въпреки това да ти изпратим поръчката.
  • Имате ли магазин, където мога да изпробвам артикулите Ви?"
    За момента предлагаме продуктите си само онлайн. Можете да пазарувате чрез интернет поръчки или телефонно обаждане.
  • Мога ли да анулирам направена поръчка?
    За да промениш или откажеш своята поръчка, е необходимо да се свържеш с нас възможно най-бързо, като ни предоставиш данните си - номер на поръчка, мобилен номер или email, и да опишеш желаните промени по поръчката. Ако вече си получил/а имейл с номер на товарителница за проследяване на доставката и пратката вече е предадена на куриер, няма да можем да откажем поръчката през системата ни, но може да откажеш да приемеш пратката от куриера. Клиентът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, от които се отказва при прегледа по време на доставка на SPEEDY .
  • Какво да направя, ако поръчката ми е сгрешена?"
    Ако имате някакви проблеми с поръчката Ви, не забравяйте да се свържете с нас възможно най-скоро, като ни изпратите имейл на tb.timelessbeautyuk@gmail.com, за да можем да се свържем бързо с Вас и да коригираме проблема.
  • Мога ли да върна поръчани продукти?
    Да. Вие имате законовото право да се откажете от поръчка или от договор в рамките на 14 дни без каквато и да било причина. За да спазите срока за отказ е достатъчно да изпратите съобщение за отказ преди изтичане на периода за отказ. Вие нямате право да се откажете от поръчаните от вас продукти в следните случаи: (i) продукти, които могат да влошават качеството си или продукти с кратък срок на годност; (ii) продукти, които не могат да бъдат върнати поради причини, свързани със защита на здравето или хигиената, и които са разпечатани след доставка;
  • Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
    Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).
  • Защо нямам касова бележка?
    Заплащането се извършва чрез форма на наложен платеж, наречена пощенски паричен превод. При този метод на плащане касовата бележка се издава от куриерската фирма, а не от подателя на пратката. Пазете този документ, защото той удостоверява покупката.
  • Какво да правя, ако заради проблем на сайта, не мога да завърша поръчката си?
    Може да ни пишеш в чата, който се визуализира в долния десен ъгъл, или да се свържеш с нас на телефон +359 877332397. Ако проблемът е, че формата за адрес не намира твоя адрес, избери друг произволен адрес във твоя град и след това ни напиши в коменар към поръчката си желания адрес за доставка. При обработването на поръчката, ние ще коригираме адреса.
  • Бих искал да получа допълнителна информация, която не е налична в сайта. Какво да направя?"
    Моля, използвайте контактната форма на сайта или телефона за контакти, за да се свържете с нас.
bottom of page